
شرح وظایف
- تهیه پیش نویس نامهها و خلاصه اطلاعات پرسنلی و ارجاع به کمیته طبقه بندی مشاغل موضوع ماده 21 قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت
- مطالعه دستورالعملها و بخشنامههای واصله از طریق مقالات مربوطه و انعکاس به پرسنل تحت سرپرستی
- رسیدگی به تقاضای واصله در خصوص اعلام نیاز نیروهای انسانی و انعکاس آن به مقامات مافوق و پیگیری تا حصول نتیجه صدور حکم انتصاب و برقراری محرومیت از مطب
- رسیدگی به تقاضای واصله مربوطه به تبدیل وضه استخدام پیمانی به آزمایشی به قطعی و معرفی مستخدم جهت انجام گزینش و دوره توجیهی بدون استخدام
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدفهای مورد نظر - برنامه ریزی در خصوص چگونگی صدور احکام وتدبیر لازم جهت حسن امور مربوطه - بررسی استحقاق گروه کارکنان بر اساس طبق بندی مشاغل ومکاتبات با کارگزینی دانشگاه 9 دریافت قوانین و مقررات استخدامی و مطالعه آن تا به مرحله اجراء و عمل توسط کارکنان تحت سرپرستی
-بررسی پیشنهادات بازنشستگی و با زخرید کارکنان از نظر شرایط احراز (سن سنوات مستند بازنشستگی با رعایت مقررات مربوطه
-کنترل فرمهای ارزشیابی و پیگیری لازم تا حصول نتیجه در پایان سال
-انجام سایر اموریکه توسط مقام مافوق ارجاع میگردد -14 تهیه فرم 502 اطلاعات فردی
-صدور احکام پرسنلی اعم از ارتفاء ، تغیر ،عنوان ماموریت مرخصی ماموریت ،تحصیلی کارمندهای رسمی پیمانی قرارداد انجام ،کار و قراردادهای انجام کار معین
-انجام کلیه امور مربوط به نقل و انتقالات و تغیر عنوان و انجام مکاتبات مربوطه